زمستون هم اومد...































♥دُنیـآے فـآنتـِزے ِ جـُوجـُو وَ پیسـے♥

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی یا غذا نیست که بهش ناخنک بزنی یا رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی

 

سلام دوستیاجونمHelloبا این هوای سرد چیکارامیکنین شرمنده ک خیلی وقته وبلاگ و آپ نمیکنیم شوشی ک کلا برا منم وقت نداره چ برسه برا وبلاگ همیشه هم سر این دعوامون میشه نیدونم چیکار کنم ولی امسال دیگ باید همدیگرو درک کنیم دیه اخه دو تامونم خنخوری هسیمکلافه الان درست9ماهه ک عشخمو ندیدم دلم براش ی ذره شده هر روز داریم خیالبافی میکنیم برا دیدن همدیگه وای کی میشه بدون دردسر همدیگرو ببینیم ومال هم بشیم In Loveعشخ هم میگه به همین زودیا ولی نمیدونم این زودی کی میرسه طی ی حادثه ای یکم معلول شدم خدا نکنه نیشخندولی با این حال با این هوای سرد تبریز اخرش همت کردم و ی ادم برفی تو حیاط درست کردم درسته بدجور سرماخوردم ولی دیگه گفتم شاید برف به این سنگینی دوباره نباره و ارزو ب دل بمونم دوستام ک میگن با این حالت خوب درست کردی شما هم نظرتونو بگین امیدوارم روزاتون با عشق بگذره

 

 

 


 

آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد …
دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند …
مهم نیست آب شدن ، نیست شدن …
مهم آن آرامش است حتی برای چند لحظه

 

 

 

( من عاشق این متن زیبا هستم )!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
saeedeh&yaserدو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, 20:38


?قالب ـهاے ??ـانومـ ?ـوچولو?